Paroc alustab üleminekut uuele visuaalsele identiteedile

15 okt 2018

Owens Corning PAROC

Parocist sai sel aastal ülemaailmse isolatsioonilahenduste tootja Owens Corningu perekonna täieõiguslik liige ning nüüd teeb ettevõte esimese sammu uue välimuse tutvustamisel. Värskenduskuuri läbivad nii logo, pakendite väliimus kui ka teabematerjalid.

Paroci kaubamärk on hästi tuntud ja tugev ning seetõttu jätkab Paroc oma toodete turustamist tuttava punavalgetriibulise kujundusega. Samas hakkab kujundus alates oktoobrist järk-järgult muutuma ning esile tõusevad ettevõtte uut tüüpi logo, uuendatud pakendid ja uus teabematerjal, mis ühendab PAROC®-i kaubamärgi Owens Corninguga. Selle sammuga soovib Paroc tähistada uue ajastu algust oma ajaloos ning anda kõikidele oma klientidele teada, et on nüüd osa Owens Corningust ja selle üleilmsest isolatsiooniärist.

Usume Parocis, et meie kaubamärgi uuendatud välimus saab sama kindlaks kvaliteedigarantiiks kui eelmine punavalgetriibuline visuaalne identiteet. Paroc on ja jääb alati kvaliteetse tulekindla kivivillast soojustusmaterjalide ja -lahenduste tootjaks. Paroci materjalid pakuvad endiselt teie ettevõttele kindlat kvaliteeti ning ootame pikisilmi koostööd ka uuenenud brändi alt.

Owens Corning PAROC