Anne-Maarit töötas varem direktorina turunduse ja kaubamärgi alal Stora Enso kontsernis. Ta omab kogemusi globaalse turunduse, kaubamärgi ülesehituse ja kommunikatsiooni alal.
Paroc Groupi CEO Kari Lehtinen tunneb heameelt, et uus töötaja omab teadmisi klienditöö alal, on rahvusvaheliste kogemustega turundustöö asjatundja ning seda just ehitusmaterjalide tootmise alal.
„Paroci puna-valge kaubamärk on asjatundjate hulgas kõrgelt hinnatud ja hästi tuntud ka tarijate hulgas kui väga usaldusväärne. Tulevikus areneb see kaubamärk aina enam ja enam tarbijakeskseks. Me tahame olla üks osa ehitustegevuse jätkusuutlikumaks muutmises ning tugevdada oma positsiooni rahvusvahelise energiasäästlike lahenduste pakkujana. Seepärast on otsustava tähtsusega, et me oma kogemusi laiemalt jagaks“, ütles Lehtinen.
Seplingul on magistrikraad Toidumajanduse alal Helsingi Ülikoolist ning Kutsealase Juhtimise kraad Jyväskylä Hariduskonsortsiumist.